آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

یک شعر مداحی جدید

بسمه تعالی

دوستان سلام :

یه چندتا شعر از کتب مختلف رو گلچین کردم و در این جا براتون مینویسم امیدوارم که در پناه امام عصر همیشه به خوبی  و خوشی زندگی کنید این شعر ها رو مینویسم ولی از شما یه چیز میخوام اونم این که دعا برای امام زمان (عج) و همه نوکرها اعم از شعرا  و مداحان و عزاداران رو فراموش نکنید و اگه یه وقتی حال دعا داشتید من رو هم یادتون نره کوچیک همه شما سید محسن .

 


            یاصاحب الزمان(عج)

شب تار من خدایا زچه رو سحر ندارد

مگر این  عزیز  زهرا  ز دلم خبر ندارد

تو به من مگر نگفتی , غم دل به او بگویم

غم  دل  بگفتم  اما  به من  او  نظر  ندارد

همه دم زنم صدایش شنوم مگر نوایش

چه کنم که آه سردم به دلش اثر ندارد

تو بگو کجا روم من که جمال او ببینم

که دلم به جز جمالش هوس دگر ندارد

تو بده نشانم او را که جز او دگر نبینم

که ندیده هر که او را به یقین بصر ندارد

ز ظهور او سئوالی بنمودم از یکی گفت

که ز وقت رجعت او خبری بشر ندارد

به کجایی ای عزیزم نگری به حال و دردم

که فراق و دوری تو به جز از ضرر ندارد

تو برای شیعه هستی چو پدر به امر یزدان

تو بیا که شیعه جز تو پدری دگرندارد

نه فقط منم که هجرت زده آتشی به جانم

به حسین(ع) نما عنایت که کسی به بر ندارد

تو به کربلا نبودی به حسین  کمک نمایی

ز وفابرس به دادش که کسی به سر ندارد

به کنر نعش اکبر بنشست حسین (ع) و گفتا

که خبر دهد به لیلا که دگر پسر ندارد

به مصائب حسینی به جهان کسی چو (کردی)

از میان سینه سوزان سخنش اثر ندارد

 


       اقتباس از کتاب قفل شکسته از حاج سید حسن خوشزاد

www.ansaralreza.blogsky.com
www.pajoohesh.blogfa.com
pajooheshgar63@yahoo.com

نظرات 8 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 http://www.yaabasaleh.bdl.ir

سلام به شما دوست عزیز منم از همسایه های اطراف شما هستم (کاشمر) منم یه چند وقتیه یه جلسه دعایی راه انداختیم
و منم گهگداری میخونم میخواستم شما در امر مداحی منو راهنمایی کنید برای اینکه یه مداح خوب بشم چی لازمه
وبلاگ عالی داشتید من قبلا در همین مضمون دنبال گشته بودم و لی پیدا نکرده بودم

منصور یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:47 http://http://www.morvarid00.mihanblog.com/

سلام وبلاگت خیلی جالبه اگه با تبادل لینک موافق هستی من رو بانام مروارید لینک کن بعد در قسمت نظرات من رو با خبر کن تا با چه نامی لینکت کنم

فاطیماه چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:56

سلام...


اللهم عجل لولیک الفرج

محمدرضا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:46 http://iran052.iranblog.com

سلام خسته نباشین
وبلاگتون رو قبلا دیده بودم ولی نمی شناختمتون
الان که بعد از چند وقت اومدم یادم افتاد شما رو تو طرح ولایت89 زیارت کردم
من اونجا قرائت می کردم اذان و تکبیر می گفتم
خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنید
http://iran052.iranblog.com

بارانی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:56

سلام شعر هاتون خیلی قدیمی اند شعر های جدید بذارین.

نادر اسدی چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:14

سلام داداش
من مداح هستم خیلی وقته که دنبال این شعر ها می گشتم اگه ممکنه چندتا شعر بهرام ایمیل کن
دمت گرم
یا علی

فریاد یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:18

سلام
درود بر شما
خیلی حال کردیم دم شما گرم

hami پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:31

با سلام.من از بازدیدکنندگان سایتم و یه اموزش مداحی جدید فوق العاده دیدم که خواستم ببینم چطور به دستون برسونم؟

سلام
با شماره مدیر سایت تماس بگیرید
09381565636

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد