آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

مصیبت حضرت علی اکبر (ع)

بنشینم و از سوز جگر ناله برآرم

بر صورت خونین تو صورت بگذارم

بردار خدا را از خاک و دعا کن

تا من به سر کشته تو جان بسپارم

رسم است که بر نعش جوان لاله گذارند

من لاله به غیر از شرر لاله ندارم

از بس به تنت زخم روی زخم رسیده

ممکن نبود زخم تنت را بشمارم

با یاد لب خشک تو ای نور دو دیده

جا دارد اگر بر سر نی اشک ببارم

در خیمه زبان تو مکیدم جگرم سوخت

بگذار ز لب های تو یکی بوسه بر آرم

فریاد دلم سر زند از سینه (میثم)

گیرم که ببندم لب و فریاد نیارم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 http://valfajr313.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خیلی شعر زیبا و قشنگی از آقای سازگار بود. خدا از شما که در صدد نشر فرهنگ اهل بیت در عرصه رسانه هستید هم قبول بکند و امیدوارم همیشه مستدام باشید.
التماس دعا
دعا برای ظهور امام عصر(ع) تو این روزها یادتون نرهآ

علی گرجی زاده دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 http://damibama.mihanblog,com

عالم در طواف عشق است و داعیه دار این عشق حسین بن علی است.
آقا سید احمدزاده سلام علیکم
من نیز همچون شما افتخار نوکری ارباب رو دارم
واقعا از این عظم راسخ و کار شما را تحسین می کنم امیدوارم در پناه ایزد متعال پیروز و سر بلند باشید.
التماس دعا

سلام
من از ابراز لطف حضرتعالی سپاسگزارم
امیدورام که حق نوکری اعل بیت رو بتونیم به نحو احسن ادا کنیم
یا علی مدد

زخمیه کربلا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 http://fateme-114.bloqfa.com

اشعاری که به کاربردین بسیا عالی بود
به ماهمسریبزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد