آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

شعری از مهدی مختاری

دلم هوایی شده و گرفته باز بهونه بهونه بهونه

دوباره فکر کربلات کرده منو دیونه دیونه دیونه

تا که بگی اسم تو رو هم تو زوارام نوشتم نوشتم نوشتم

آواره روضه هاتم آقا خونه به خونه به خونه به خونه

از خرمن کرامتت آقا یک خوشه میخوام آقا یک خوشه میخوام آقاجان

من حور و جنت نمی خوام من یه شش گوشه می خوام من یه شش گوشه می خوام آقا جان

(حسین یا ثارالله یا ثارالله ابی عبدالله)

شکر خدا که از ازل به عشق تو اسیرم امیرم امیرم

مادر من گریه کنان تو روضه داده شیرم امیرم امیرم

آره آقا تو رو دارم کی گفته من فقیرم امیرم امیرم

تموم آروزم اینه زیر علم بمیرم امیرم امیرم

بلد نبودم اسسمو هی می گفتم یا حسین ، هی می گفتم یا حسین، آقا جان

خودت بگو حق منه نرم بین الحرمین ، نرم بین الحرمین، آقا جان

(حسین یا ثارالله یا ثارالله ابی عبدالله)

هر جا برات روضه بگیرم به دو دنیا رشکه حسین جان حسین جان

آبرویی که دارم از همین دو قطره اشکه حسین جان حسین جان

از وقتی دستامو گذاشتی توی دست عباس حسین جان حسین جان

روضه جون کندن من روضه اشک مشکه حسین جان حسین جان

تموم شادی جهان هر چی عشق تو عالمه، هر چی عشق تو عالمه ، آقاجان

عوض نمی کنم آقا با یه شب تو علقمه ، با یه شب تو علقمه ، آقاجان

(حسین یا ثارالله یا ثارالله ابی عبدالله)

برای دانلود فایل صوتی مداحی مهدی مختاری اینجا را کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مداح سیدعبدالعظیم جولازاده دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:26 http://joolazadeh.blogfa.com

سلام من خوشحال میشم با سایت شما تبادل لینک کنم . با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد