آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

اشعار مذهبی روز اربعین

آمده چله نشین غم یار

قد کمان از بهر دیدار نگار

خاطراتی را به دوش جان کشد

نیمه جان تا محضر جانان کشد

سر فرزانه قدمها می زند

روی خاک عشق تا پا می زند

بوی دلبر بر مشامش می رسد

آه هنگام سلامش می رسد

السلام ای نعش پنهان زیر خاک

السلام ای جسم های چاک چاک

السلام ای کشته دریای اشک

السلام ای پرچم سقا و مشک

السلام ای قبرهای بی نشان

ای زیارتگاه مام قد کمان

السلام ای سینه های سوخته

آمدم با سینه ای افروخته

آمدم من ای برادر زینبم

زائری غم دیده و جان بر لبم

آمدم با کاروان ارغوان

سرفراز اما حزین و قد کمان

آمدم من نیمه جان و دل غمین

تا مگر که جان دهم در اربعین

زیر لب من می کنم این زمزمه

من فدایت ای عزیز فاطمه

------------------------------------

محمد علی شهاب

نغمه های ولایت 75

برگرفته از وبلاگ اشعار مذهبی

نظرات 5 + ارسال نظر
انجمن تخصصی الکترونیک ایران یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 http://electronix.ir

سلام.
از وبلاگتون بازدید کردیم. نسبتا خوب بود اما مفید تر از این هم می تونه باشه.

از وبسایت ما هم در صورت تمایل بازدید کنید.
با سپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

زهرا یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:01

عالی بودتو
نابغه ای

سلام
به خدا این اشعار مال من نیست چرا مطالب رو کامل نمی خونید؟؟؟؟

رضوان باقری شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:45 http://www.suotorezvan.mihanblog.com

سلام دوست عزیز انشا الله موفق باشی وبلاگ قشنگی داری البته با اشعار بسیار قشنگش من تازه سایت مذهبی خودم رو باز کردم هنوز چیزی توش ننوشتم قصد دارم مثل شما اشعار بنویسم راستی وبلاک دومی من www.rezvanbagheri.blogfa.com
هستش درباره زندگی زنا شوی اگه دوست داری یه سری بزن

ساده چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:03 http://faghir21.blogfa.com

سلام سید جان
دست گلت درد نکنه از این شعر قشنگت
خدا شما را از عاشوراییان قرار بده انشاالله

متشکرم دوست عزیز .
منم برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:06 http://god12.blogfa.com

عالیه
خوشحال می شم به من هم سر بزنید!
اربعین حسینی تسلیت باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد