آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

شعر اربعین حسینی

من و داغ غمی سنگین چهل روز

چه ها بر من گذشته این چهل روز

چهل روز است هجران من و تو

که هر روزش مرا چندین چهل روز

مرا جز ضربه های تازیانه

نداده هیچ کس تسکین چهل روز

اسارت ، طعن دشمن ، تهمت دوست

نصیب عترت یاسین چهل روز

در این غم خوب می دانی که باید

چه رنجی برده باشم این چهل روز

تو و رأسی پر از خاکستر و زخم

من و پیشانی خونین چهل روز

من و بغضی چهل ساله که بی تو

شکسته در گلویم این چهل روز

منبع :وبلاگ اشعار مداحی
نظرات 3 + ارسال نظر
سبحان پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:43 http://www.sobhan86.parsiblog.com

سلام سید جان
اول اینکه من اول شدم.
دوم اینکه از دیدن وبلاگت خیلی خوشحال شدم
سوم اینکه لینکت کردم
چهارم اینکه قدم رنجه فرمودین به کلبه فقیر فقرا سر زدین
پنجم اینکه دلمون خیلی هوای شما رو کرده
ششم اینکه دربست در خدمتیم آقا سید
هفتم هم یه شعر ناب تقدیم تو:
تا حسین است چه حاجت به عطای دگران
تا حسین است مگو مدح و ثنای دگران
تا حسین است به دل راه مده عشق کسی
چون که دل جای حسین است نه جای دگران
و هشتم با دلی آکنده از نیاز التماس دعا و نیاز به درگاه ثامن الحجج و شما همچون کبوتر آن آستان به یاد ما هم چرخی به دور گنبد طلایی آقا بزنید و دعا کنید.یا امام هشتم(ع)

محمد جواد دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 http://razzaghi20.blogfa.com

آخرین شعرها خیلی عالی بود اگر چه همه عالی بود،خسته نباشید.

صادق فریدونی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:29

در صورتیکه در مورد تکثیر آثار مداحان فعالیت داری لطف بفرما به این حقیر خبری بفرما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد