آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

مناجات

مناجاتی

===============

به لطف خود  خدا یا  نائلم کن          و گر  نا قابلـم  من ،  قابلم کن

گناه  و جرم  بی  اندازه  دارم           به بخشش آنچه شایدشاملم کن

همه سر تا  به  پا  غرق نیازم          به  استغنا    الــــها   قائـلم کن

نجات ازجهل وازگمراهی ام ده          فزون  از فضل حتّی حاصلم کن

شکسته زورقی  مانم  به دریا          روان سالم به سوی ساحلم کن

بدون تکیه جسمی نیست برجا؟         بلندا  دست قــدرت ، حایلم کن

جهان ماپراست ازخوب و از بد        خدا وندا   به  خوبی  مایلم کن

همیشه حق و باطل روشنم نیست        محقِّق  بین  حق  و  باطلم کن

رها از وصل و هجر این و آنم          به خوبان دو عالم  واصـلم کن

به  عقل خود همه  دارند  دعوی       الـها ، گفت ( بیکی) عاقلم  کن

 شاعر : اکبر علی بیکی

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی بی نشان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:44 http://omme-abiha313.blogfa.com/

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنونم از لطف شما و از حضور گرمتان در وبلاگ بانوی بی نشان من هم به نوبه خودم این ایام را به شما تسلیت می گوییم انشالله موفق باشید باز هم تشکر می کنم قالب وبلاگ را از این وبلاگ بر داشتم درست است قالبهای بسیار زیبایی دارند وبلاگشان قالب امام رضا هم دارند من ادرس را می دهم باز هم به وبلاگ بانوی بی نشان بیاید خوشحالم می کنید با اجازه وبلاگتان را لینک کردم منتظر حضور گرمتان هستم التماس دعا خدا حافظ.[گل]


http://www.peyambareomid.blogfa.com/

اوندین پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:51 http://avendin.blogfa.com/

التماس دعا . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد