آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

عید بر شما مبارک باد

سلام

سلامی به گرمی دید و بازدید های سال نو

سلامی به گرمی قلب کودکانی که برای عیدی گرفتن دل توی دلشون نیست.

سلام به همه ایرانی ها

همه اونایی که دوست دارن نو بشن و با تفکری تازه و فکری تازه وارد عرصه زندگی بشن و دوباره در سال جدید و بهار طبیعت به زندگیشون رنگ وبوی بهاری بدن.

بنده ان شالله در سال جدید تلاش خودم رو خوام کرد تا نظم خاصی به مطالب بدم و ان شاالله با دعای خیر شما عزیزان کلاسها و مباحث آموزشی رو منظم تر دنبال کنم.

سال ۱۳۸۸ رو پیشاپیش خدمت شما سروران تبریک عرض می کنم.

با آرزوی سلامتی و بهروزی برای تمامی هموطنان عزیز

سال نو مبارک....


نظرات 1 + ارسال نظر
با نوی بی نشان دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:41 http://omme-abiha313.blogfa.com/

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بسیار زیبا و اموزنده اینوشته بودید بهره بردم انشالله موفق باشید به وبلاگ من هم بیاید خوشحال میشوم منتظرحضور سبزتان هستم با انشالله موفق باشید التماس دعا خدا حافظ.[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد