آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

شعر زمینه وفات حضرت زینب (س) برگرفته از وبلاگ در نواحی نوحه

تنها گذاشتی زینب رو با کوه رنج و بلا

من چی کشیدم بعد از تو یا سید الشهدا

 

سر تو شد ماه هر شبم به روی اوج نیزه ها

بعد تو شد قسمتم حسین طعنة قوم بی حیا

به پیکر غرق خون تو کفن شده خاک و بوریا

 

حسین غریب مادرم ، لالة پرپرم ، شهید بی سرم

 

----------------------

 

یادم نمی ره سنگایی که خوردم از روی بام

یادم نمی ره لبخندای شوم مردم شام

 

مونده روی دستم اثر سلسله و زخم طناب

امون از اون لحظه های تلخ میون مجلس شراب

یادم نمیره تو خرابه رقیه جون تو رفت به خواب

 

حسین نور دیدة من ، گل چیدة من ، سر بریدة من

 

----------------------

 

دیگه نمونده صبری که با اون یا چاره کنم

رسیده وقتش رشته های صبرو پاره کنم

 

خاطره های کرب و بلا آتیش به جونم می زنه

داغ فـراق بـرادرم قاتـل ایـن دل مـنه

غروب که میشه اون وقت دیگه دم‌ دمای روضه خوندنه

 

حسین دیگه قد خمیده‌م ، که خوشی ندیدم ، من نفس بریدم

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد