آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

سرودی زیبا در مدح حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)

گوهر ولای تو به طینت من بود ای صنمم
ذکر خوب نام تو عبادت من بود ای صنمم
تو دلبر جانانه ، من عاشق دیوانه
تو شمع ولا و من بر گرد تو پروانه
ای حاصل من ، آن روی مهت
ای قاتل من ، تیر نگهت
امام رضا (ع) امام رضا (ع)
گره خورده این دل بر مویت
به فدای جلوه رویت


جزهوای کوی تو به قلب ودلم نکنم هوسی
کافرم اگر به غیر یاد تو من بکشم نفسی
ای آروزی دل ها / من بنده وتو مولا
دل با تو شود آرام / آرام دل زهرا
من مال توام / ای تاج سرم
جز کوی تومن جایی نروم
امام رضا (ع) امام رضا (ع)
گره خورده این دل بر مویت به فدای جلوه رویت


بنده گدا کجا که مست سبوی رضا بشود
عبد بی حیا کجا که زایر کرب وبلا بشود
خجلت زده ام کردی
از بس که کرم کرده ای
از لطف غلام خود را
راهی حرم کرده ای آهوی دلم دنبال رضاست

قلب و جگرم مال رضاست

امام رضا امام رضا گره خورده این دل بر کویت به فدای ...



از همه دوستان ولایتی التماس دعا دارم.
نظرات 5 + ارسال نظر
امید سنگین چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:24

با تشکر از شما عزیز که چنین وبلاگ پر باری را در اختیار دیگران گذاشته اید اجرکم عند الله ۲۰ ساله از مشهد

سید هادی نور یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:34 http://montazeranemooud.blogfa.com

با سلام
وبلاگ زیبایی دارید.
لطفا اگر لینک دانلود مداحی " بر تنم نشونه، نبودی ببینی یا حسین . . . " رو دارید برای من ایمیل کنید.
با تشکر.
اجرتون با امام حسین (ع)

اسماعیل پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:24

سلام برادر عزیز
خیلی وقته دنبال این شعر بودم و بالاخراه اینجا دیدم .ممنون از سایتت خیلی قابل استفاده است امیدوارم موفق باشی .علی یارت .راستی سلام من و هم به امام رضا ع برسون.
اسماعیل -شیراز

امیرعلی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:58

بسیار بسیار بسیار عالی ممنوننننننننننننننن

عطر ریحان جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:37 http://atrereihan.parsiblog.com

سلام....این سرود و شعر رو کی خونده؟ ممکنه اگر لینکی دارید برای دانلود ازش بهم اطلاع بدید؟
خیلی دنبالشم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد