آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

دانلود اشعار سینه زنی و مصیبت شهادت حضرت علی (ع) به صورت فایل

از لینک زیر فایل ورد اشعار شهادت امام علی (ع)  و اشعار شب قدر را  دریافت نمایید.

دانلود


نظرات 4 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 15:52 http://kodakyar2008.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز چند لحظه ای رو مهمونت شدم ازت خوشم اومد همشهری بابا ایول کاش همه مهندسا مثل شما بودن
موفق باشی یا علی التماس دعا
eporsesh.com رو هم ببینی بد نیست

حسین عبادتی سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 22:52 http://www.jaiekhali.blogfa.com/

سلام
سید دلم خیلی تنگ مشهده.
صحن گوهرشاد یادت میاد نصفه شب می رفتیم و شما بلند بلند زیارت می خوندی؟
شاتوت بستنی! و البته هندونه دو سحر!
هی! یعنی می شه دوباره؟
دعام کن!

سلام حسین جون راست میگی داداش! خیلی شبهای به یادموندنی داشتیم .
یادش بخیر با حمید و آیت ا... و جلیلی و بچه های دیگه عجب ماه رجب باصفایی داشتیم.
اون سال خیلی دوره به من چسبید دیگه فکر نمی کنم هیچوقت همچین دوره ای برگرده .
یاد اون روزها و اون بچه ها بخیر.

حسین سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 http://www.jomehaye-entezar.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید ونماز و روزه هاتون قبول باشه
من خیلی از سایت شما استفاده کردم خیلی ممنون.
راستی شما مشهدی نایب الزیاره ما هم باشید
یا علی مدد

سلام علیکم
حتما نایب الزیاره خواهم بود.
راستی ما بر روی سامانه جدید مشغول به کار هستیم بیشتر از این سامانه استفاده کنید چون بروز تر هست.
ٌٌسایت منبع اشعار مذهبی امام هشتم
http://www.emam8.com/home.html

زیلائی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:18

سلام
خسته نباشید طاعات و عبادات مقبول درگاه حق
من سعی کردم فایل مربوط به اشعار رو بردارم اما نتونستم
لطفا اگه میشه اون رو واسم ایمیل کنید
یا یه ادرس دیگه بزارید که بتونم برداشت کنم
توی سایت جدید هم هنوز چیزی واسه شهادت حضرت علی(ع) و شبهای قدر نزاشتید
اگه میشه زودتر بزارید تا بیشتر از اونها استفاده بشه
من همیشه از شعرهای شما توی مراسمات استفاده می کنم
امیدوارم که بنده حقیر بتونم ادای دین کرده باشم و شعرهای شما رو اونجور که حقشونه ارائه کنم
منتظرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد