آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

دانلود مداحی ولادت امام رضا (ع) با لینک مستقیم

فایل های صوتی میلاد امام رضا (ع ) را می توانید از لینک های زیر دانلود کنید
حاج ابوالفضل بختیاری (شور میلاد امام رضا 84)
سید مجید بنی فاطمه (توی خوابم می دیدم که پادشاه عالمم)
عبدالرضا هلالی (هرکسی عشقم رو به امام رضا می بینه مبهوت میشه)
حاج محمود کریمی (قاصدک دل من به عشق شمس شموس)
حاج محمد رضا طاهری (امشب دست حق از پشت پرده)
دانلود مداحی حاج احمد واعظی (پادشاه دل من ز سر تا پاش دلبریه)
دانلود مداحی سید مجید بنی فاطمه (سحرهای حرم تو هیچ جای عالم نداره) عبدالرضا هلالی (و تسمع کلامی)
دانلود مداحی حاج محمود کریمی (حیدر مدد)
دانلود مداحی حاج محد طاهری (دلمو گره زدم به پنجره ات دارم میرم)
بنی فاطمه (توی خوابم می دیدم که پادشاه عالمم)
حاج محمود کریمی (سایه مرغ سعادت به روی سرم کشیده)
حاج محمد رضا طاهری
بختیاری (سائلم و دلم شده هوایی)
بنی فاطمه (کبوتر دل من امشب شده هوایی)
کریمی (شب ستاره باون می باره)
طاهری و حدادیان (قربون کبوترای حرمت امام رضا)
بختیاری (اگه ندیدم کربلا رو خدا از من نگیره امام رضا رو)
حاج حسین سازور (ای رخت جلوه نور ازلی پور علی)
مداحی حاج محمود کریمی (اذن دخول حرم تو یا ابوالفضله)
حاج منصور ارضی (مدح امام رضا (ع) )
حاج محمود کریمی (یکی از کرامات امام رضا (ع))
از همه دوستان التماس دعا دارم
انشالله نایب الزیاره همه دوستان در حرم امام رضا خواهم بود.
امیدوارم با نظرات و پیشنهادات سازنده خود بنده را در این امر یاری نمایید . التماس دعا
نظرات 2 + ارسال نظر
احمد بخشنده پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 http://bakhshandeh.blogfa.com

آقا التماس دعا
دمت گرم
خیلی خوبه
من رو هم دعا کن

اسماعیل پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:32

آق سلام این سبک ها رو نمیشه دانلود کرد خواهشمندم راهنمایی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد