آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

دانلود شعر زمینه هشتم محرم (حضرت علی اکبر ) به همراه فایل سبک

ای پیمبرم            لیلی حرم            مه خیمه ها اکبر

میوه ی دلم            همه حاصلم            می کشی مرا اکبر

ستاره سحرم                        عصاره جگرم

به ناله دل من                        جوابی ای پسرم

علی علی اکبرم

سخنی بگو            محض خاطرم            شوی چاره دردم

تا دیدم تنت            پاشیده ز هم            دست و پامو گم کردم

با چه مکافاتی                         پیکرتو بردم

اگه نبود زینب                        همین جا می مردم

علی علی اکبرم

همه ی عبا            پر شده خدا            از تن گل لیلا

با قدی کمون            می گردم تو خون            دنبالش تو این صحرا

مدد کن عباس من                        بردارمش از زمین

تیکه های پیکرو                        کنار هم تو بچین

علی علی اکبرم

دانلود سبک زمینه

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 13:23 http://www.khalseyekhiall.blogfa.com

سلام به دلیل مشکلات در تنظیمات وبلاگم مطالب وبلاگ به فضایی جدید انتقال یافت ویک تغییر جزیی در ادرس وبلاگ به وجود اومد یعنی یک (L )به وازه khial اضافه گردید وادرس شد

www.khalseyekhiall.blogfa .com

نکته: اگرمرالینک کرده اید لطفا این تغییر اندک رااعمال کنید.
به دلیل این تغییر کلیه ی نظرات پستهای من پاک شد ومن در پست جدید وحداقل پست های خورشید عالمتاب وعریضه کاری چشم به راه نظرات دوباره شما هستم تشکر

رضا محمدی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 http://shooreashoora.blogfa.com

سلام سید
از آشنایی با شما بسیار خرسندم
بنده در زمینه شعر مذهبی (مداحی) فعالیت دارم اگه شعر خواستی ما در خدمتیم
التماس دعا

با سلام
بنده خیلی خوشحالم که شما رو زیارت کردم.
اگر دوست دارید در زمینه اشعار مذهبی فعالیت کنید به سایت اشعار مذهبی امام هشتم برید و در اونجا عضو بشید در اولین فرصت شما رو به عنوان نویسنده در سایت فعال خواهیم کرد .
شاد و پیروز و سربلند باشید در پناه ایزد منان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد