آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

اشعار اربعین سید شهیدان

از من مپرس زینب من معجرت چه شد 

با من بگو برادر زینب سرت چه شد 

از من مپرس از چه لبت خشک و زخمی است 

با من بگو که ساقی آب آورت چه شد 

از من مپرس رخت تنت از چه خاکی است 

با من بگو که پیروهن پیکرت چه شد 

از من مپرس از چه زدی سر به محملت 

با من بگو در نظر مادرت چه شد 

از من مپرس در دل محمل چه دیده ام 

با من بگو که راس علی اصغرت چه شد 

از من مپرس از چه نمازت نشسته است 

با من بگو اذان علی اکبرت چه شد 

از من مپرس موی سرت از چه شد سپید 

با من بگو عمامه ی پیغمبرت چه شد 

از من بپرس شرح تمام سفر ولی 

دیگر نپرس شام بلا دخترت چه شد 

                 مهدی محمدی
نظرات 2 + ارسال نظر
حامد حکیمی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:11

دوست خوب طرح ولایتی من خیلی خوشحالم پیدات کردم
نشونی
تولد حضرت زهرا مشهد

جلیل جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 http://sahd.persianblog.ir/

سلام - امروز روزاربیعین حسین ابن علی است چهل روزاست

که از شهادت و رشادت حسین ویارانش گذشته - امروز زینب

پیامبر ورسول حادثه عاشورا برای زیارت برادر به نزد او برگشته

ممنون و سپاسگزارم از عزیزان و نور چشمانم در این وبلاگ برای جمع آوری این مجموعه زیبای فرهنگی - اجرکم عندالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد