آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

شعر مداحی زمینه برای شهادت حضرت زهرا به همراه دانلود سبک زمینه

در ابتدا عذرخواهی می کنم به دلیل این که در فایل صوتی ضمیمه شده به علت سرماخوردگی صدای حقیر اصلا مطلوب نیست ولی از آنجایی که هرف رساندن ملودی و آهنگ قطعه شعر مورد نظر بود بالاجبار با همین صدای گرفته این قطعه اجرا شد.

این قطعه زیبا در سال 1382 در هیئت انصاراالرضا (ع) مشهد مقدس توسط مداح اهل بیت هادی عبدی خوانده شد که به علت این که خیلی به دل بنده حقیر نشست در حافظه ام نیز ثبت شد.

به دلیل گذشت زمان نسبتا طولانی و احتمال خطای حافظه شاید برخی از کلمات کمی پس و پیش شده باشد به همین دلیل اگر احیانا به نظرتان این شعر مشکلی داشت بنده را در جریان بگذارید.

زهرا ای سرو خمیده قامت

ای یاس بنفشه پیکر

هم شاخه تو بشکسته

هم لاله تو شد پرپر

نظاره کن به اشک و آهم

به التماس در نگاهم

پرستوی مهاجر من

صبر و قرار خانه من

مرو مرو که بی پناهم

پرستوی مهاجر من

آه آه آه سینه نیلوفران گشته غم تو

می روی و خون من بر گردن تو

********************

ای یاس کبود حیدر

چشمم همه شب سوی تو

با خوب و بدم سر کردی

شرمنده ام از روی تو

به کوچه و میان خانه

تو را زدند و تازیانه

امان ز مردم مدینه

تو پشت در بودی و می زد

آتش ز خانه ام زبانه

امان ز مردم مدینه

 

آه آه آه سینه نیلوفران گشته غم تو

می روی و خون من بر گردن تو

دانلود سبک زمینه

نظرات 5 + ارسال نظر
سید ابوالفضل مبارز جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:20 http://ashkeadine.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
من یه وبلاگ دارم
وبلاگ اشعار انتظار میخواستم ببینم میتونی برا ساخت یه قالب خوب بهم کمک کنی؟

سلام
قالب سایتتون رو دیدم به نظرم خیلی مناسب بود .
سعی کنید بیشتر به محتوا بپردازید .
قالب سایت خوبه باید محتوا رو تقویت کنید.
یا علی

امید یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:51

مرسی آلی بود اجرت باآقا

عباسعلی خانعلی زاده سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 http://www.zakeregomnam.blogfa.com

باسلام از زحمات شما تشکر می کنم اینجانب از شعرهای خوب شما استفاده می کنم لطفا رضایت داشته باشید انشاه الله

مهرداد پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:01

آقا واقعا استفاده کردیم.......اجرت با آقا

گ سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 16:58

آلی نه عالی درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد