آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

یک نظر خواهی

سلام

دوستان عزیز در نظر دارم که به یاری خدا از این به بعد قسمتی از مقتل و روضه های مجالس عزاداری را با ذکر منبع در وبلاگ جهت مطالعه دوستان و علقمندان به مداحی بگذارم اگر نظر خاصی دارین بذارید تا روی نظرتون فکر کنم .

موفق باشید.

مصیبت حضرت علی اکبر (ع)

بنشینم و از سوز جگر ناله برآرم

بر صورت خونین تو صورت بگذارم

بردار خدا را از خاک و دعا کن

تا من به سر کشته تو جان بسپارم

رسم است که بر نعش جوان لاله گذارند

من لاله به غیر از شرر لاله ندارم

از بس به تنت زخم روی زخم رسیده

ممکن نبود زخم تنت را بشمارم

با یاد لب خشک تو ای نور دو دیده

جا دارد اگر بر سر نی اشک ببارم

در خیمه زبان تو مکیدم جگرم سوخت

بگذار ز لب های تو یکی بوسه بر آرم

فریاد دلم سر زند از سینه (میثم)

گیرم که ببندم لب و فریاد نیارم

 

باز هم یک شعر کربلایی از باستان شاعر با صفای اهل بیت

یادش بخیر اون روزی که رفته بودیم به کربلا

چه خوش گذشت جاتون خالی تو حرم شیر خدا

باعاشقا قدم زنون تو خاک بین الحرمین

یادش بخیر یادش بخیر شش گوشه ناز حسین

یادش بخیر تو حرم امیر شاه عالمین

پهلوون پهلوونا عباس علمدار حسین

یادش بخیر به یادتون سینه زدیم سینه زنا

رو تل زینبیه و رو کف العباس حسین

جاتون خالی چه خوش گذشت تو شهر شاه لو کشف

یادش بخیر صفایی داشت شبها تو ایوون نجف

یادش بخیر زیارت تو کاظمین و سامرا

الهی که با هم بریم یه بار دیگه به کربلا

 

مداحی سید مجید بنی فاطمه

از کوچیکی عشق تو شد برا دلم بهونه ای
اونقده عاشقت شدم همه می گن دیوونه ای
اون زمونا تا میدیدم
 
دلم اسیر ماتمه
صدایی تو دلم می گفت بیا که باز محرمه
از کوچه های عشق تو خاطره ها تو سرمه
لباس سیامو می بینی این هدیه مادرمه
بازم صدایی تو دلم می گه بهار ماتمه
لباس سیامو بیارید ماه خدا محرمه
یه دل دارم مال توه همیشه دنبال توه

از اون قدیما بسته سیاهی شال توه

دلی که مست عشق توست خسته از این زمونه شد

بوی محرمو شنید یه بار دیگه دیوونه شد